یوبی سافت اعلام کرد بازسازی بازی شاهزاده ایرانی به یک استدیو دیگر انتقال یافته است
پس از یک تاخیر نامحدود و ماهها بدون بهروزرسانی، یوبیسافت اعلام کرد که در حال انتقال نسخه بازسازی شده موردانتظار Prince of Persia: The Sands of Time (شاهزاده ایرانی) به استودیوی خود واقع در مونترال، کانادا است.
این بازی در ابتدا در استودیوهای هندی بمبئی و پون یوبی سافت در دست ساخت بود.
در بیانیه یوبی سافت در توییتر آمده است:
«توسعه بازی Prince of Persia: The Sands of Time Remake اکنون توسط Ubisoft Montréal، محل تولد سه گانه حماسی Sands of Time، هدایت خواهد شد. این تصمیم گام مهمی است و تیم، با تکیه بر دستاوردهای یوبیسافت پونا و یوبیسافت بمبئی، اکنون زمان لازم را برای جمعبندی مجدد در محدوده بازی صرف میکند تا بهترین تجربه را برای این بازسازی یک بازی کامل ارائه کند. تایم کلاسیک، وقتی آماده شد.»
به غیر از کمک به بازی هایی مانند Just Dance و Steep، بازسازی The Sands of Time اولین عنوان بزرگی است که استودیوهای Ubisoft Mumbai و Pune توسعه را هدایت کرده اند.
یوبی سافت در مورد آنچه که باعث شد استودیوهای خود را تعویض کند، توضیح نداد و بلافاصله به درخواست The Verge برای اظهار نظر پاسخ نداد.
Remake Sands of Time قرار است بازسازی بازی باشد – نه فقط یک reskin – که از موتور AnvilNext Ubisoft ساخته شده است. در ابتدا قرار بود در ژانویه 2021 برای ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و رایانه شخصی منتشر شود. هنوز هیچ صحبتی در مورد بهینه سازی برای سری X / S یا PS5 وجود ندارد.
مشکلات مربوط به بیماری همه گیر باعث شد که یوبی سافت تاریخ انتشار The Sands of Time را چند ماه عقب بیاندازد تا اینکه بعداً تصمیم گرفت انتشار بازی را برای مدت نامعلومی به تعویق بیندازد. آخرین آپدیت یوبی سافت در مورد این بازی در اکتبر سال گذشته منتشر شد که فقط به طرفداران اطمینان داد که توسعه دهندگان هنوز روی بازی کار می کنند.
برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.