کنترل بازی مایکروسافت یک موفقیت برای جامعه مودینگ بود
برای بن هک، به عنوان یک مهربانی شروع شد. او یک مهندس بود که چیزهای جالبی می ساخت و یک کهنه کار دستش را دراز کرد تا ببیند آیا می تواند برای او یک کنترلر ایکس باکس بسازد که به او اجازه دهد با یک دست بازی های ویدیویی انجام دهد. بیست سال بعد، او هنوز هم برای افرادی که دارای تفاوت اندام هستند، کنترلر می سازد. اما او تنها نیست.
در دو دهه از زمانی که هک شروع به تغییر کنترلرهای ایکس باکس برای اهداف دسترسی کرد، جامعه ای از مودرهای کنترلر شکل گرفت. چالش در دسترس ساختن سختافزار این است که همه نیازهای متفاوتی دارند و اغلب اوقات این نیازها میتوانند با یکدیگر در تضاد باشند. ممکن است یک نفر به یک جوی استیک بسیار حساس نیاز داشته باشد در حالی که دیگری ممکن است به جوی استیکی نیاز داشته باشد که به شدیدترین ورودی ها پاسخ دهد. تغییر یک کنترلر برای برآورده کردن هر دو نیاز به طور همزمان تقریبا غیرممکن است.
بنابراین، برخی از مددرها ممکن است کنترلرها را برای انجام اولی تغییر دهند در حالی که برخی دیگر دومی را انجام می دهند. یک جامعه کامل از مودرها وجود دارد که کنترلکنندههای موجود را بهینهسازی میکنند تا آنها را برای افرادی با نیازهای متنوعتر قابل استفادهتر کنند – و این به لطف افرادی مانند Heck است که مدهای خود را در وبسایت، توییتر و یوتیوب محبوبش منتشر کرد. کانال ها او با جزییات جزئی آنچه را که با یک کنترلر ایکس باکس تازه کارخانه ممکن بود، نشان داد.
اما همه چیز در سال 2018 تغییر کرد. این زمانی بود که مایکروسافت Adaptive Controller خود را معرفی کرد، یک کنترلکننده فوقالعاده قابل تنظیم که در نظر گرفته شده است تا حد ممکن نیازهای ورودی متنوعی را برآورده کند. از آن زمان، برخی دیگر از سازندگان کنترلر تلاش های خود را برای ساخت محصولات در دسترس تر انجام داده اند. لاجیتک طیف وسیعی از لوازم جانبی را برای کنترل تطبیقی ایجاد کرد و هوری یک کنترلر در دسترس شخص ثالث برای سوییچ ساخت. این یک گام بزرگ در جهت درست برای صنعتی است که می تواند با فراگیر شدن مبارزه کند.
در چند هفته گذشته، من با سازندگانی صحبت میکردم که کل جوامع را حول ابزارهای جالبی ساختهاند که شرکتهای فناوری بزرگتر نادیده گرفته شدهاند یا اجازه دادهاند که از بین بروند. من با دوستداران صفحه کلید مکانیکی صحبت کردم که می خواهند ببینند صفحه کلید مکانیکی به جریان اصلی و علاقه مندان به ابزارهای منبع باز تبدیل می شود که می خواهند همه در انقلاب ابزارها شرکت کنند. در این قسمت پایانی، من میخواستم جامعهای را کشف کنم که در آن شرکتهای بزرگ واقعاً به آن دست زدند و به جای به چالش کشیدن سازندگان در فضا، در واقع با آنها کار کردند. بنابراین من به طور طبیعی با هک در مورد جامعه مد کنترلر بازی صحبت کردم. و سپس با برایس جانسون، یکی از مخترعان کنترلر تطبیقی مایکروسافت صحبت کردم.
برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.